Вопыты з вадой. Падарожжа фарбаў.
Дзіця па сваёй прыродзе — даследчык. Імкненне назіраць і эксперыментаваць, самастойна шукаць новыя звесткі аб свеце - найважнейшыя рысы дзіцячых паводзін. Уяўленні, сфарміраваныя ў выніку ўласнага даследчага пошуку, значна трывалей і надзейней тых, што атрыманы рэпрадуктыўным шляхам.
Улічваючы гэта, выхавальнікі нашай дашкольнай установы адукацыі пры планаванні сваёй працы важнае месца адводзяць наянасці разнастайных вопытаў і эксперыментаў.
Вольга Уладзіміраўна і дзеці з групы інтэграванага навучання і выхавання правялі вопыты з вадой і адзначылі наступныя вынікі: вада — гэта вадкасць, якая не мае паху і колеру, а таксама густу. Пры дабаўленні цукру становіцца салодкай, а калі дабавіць фарбы — змяняе колер. Дзеці з цікавасцю паназіралі якая ж фарбаў пераможа і афарбуе большую частку сурвэткі.
Нам, выхавальнікам, заўсёды цікава назіраць за дзіцячымі эмоцыямі ў час выканання такіх «чароўных» вопытаў.